chicken_hypo.jpg

Eers 10 goet wat my af-urineer (klink minder anglisismies en stupider)

In GEEN spesifieke volgorde nie:

  1. Verkoopspersoneel wat nie geen koekien kennis het van hulle produkte nie. Mens stap baiekeer in ‘n winkel in en dan het hulle nie ‘n idee waarvan jy praat totdat jy die item aan hulle uitwys nie. Selfs dan weet die meeste nie hoe die ding werk nie.
  2. Tannies wat staan en verlore tyd opmaak in die winkelgangetjie sodat geen mens kan verbygaan nie. Dankie tannie… maar as jy hom 20 cm. vorentoe skuif sodat jy binne skinderafstand bly kan ek nog STEEDS nie deur nie.
  3. Mens wat geen opinie van hulle eie het nie. Dis nou daai lot wat in Jesus glo omdat hulle ouers en voorouers so geglo het, sonder dat hulle self gaan kniel het by die kruis.
  4. Iemand wat vir my lieg. Daar is eintlik nie ‘n verskoning vir dit nie…. As jy my respekteer of my vriend is, SAL jy nie…
  5. Mense wat e-posse aanstuur sonder om 48 fwd’s uit die e-pos uit te haal. Geez… dit vat nie eers ‘n minuut nie! (en terloops… Jesus het nie ‘n kettinggebed nodig wat ek MOET forward voor dit werk nie.)
  6. Mense wat my tyd mors. My tyd is NIE belangriker as enigiemand anders s’n nie, maar regtigwaar…. ek stel nie belang in hoe gereeld almal jou tenakom nie, en asseblief.. as jy nounog nie weet hoe Google werk nie, klim van die Internet af….
  7. Mense wat hulle eie belangrikheid oorskat. Nee, ek weet nie wie jy is nie, en staan ma agter in die ry soos ons almal. BTW… sit sommer die selfoon weg as ek besig is om met jou te gesels….ja, Mxit kan maar wag, en forward die sms vir my as hy so goed is!
  8. Telebemarkers. Ek WEET dis hulle werk, ma genuine…. as ek iets nodig het gaan ek nie wag dat iemand my bel sodat ek dit ook kan kry nie…….
  9. Onjuiste TV skedules…. Ek kyk so min tv, dat as ek iets record wat ek graag wil kyk, soek ek nie ‘n dokumenter oor die voortplanting van die Muskeljaatkat in Oos-Afrika nie…….
  10. Hulplyn bemanners wat nie engels of afrikaans magtig is nie. Dis futiel om aan so iemand te probeer verduidelik dat daar lyngeraas op jou gehoorstuk is wanner jy plaaslike oproepe maak….. help nie eers jy begin spel nie.

Ek het eintlik nog nie genoeg geblog om 5 gunsteling “posts” te kies nie… maar hier volg my skakellys:

Groetnis

starving_hotdog.jpg