Toe ek klein was, het my ma vir my gesê… meng jou met die semels, dan vreet die varke jou op…. ek het.. hulle hettie… sy’t gejok…

Of so dink ek… Ons mense is deesdae so behep met ons sogenaamde “status”…

Waar bly julle?

Hoeveel kamers het julle huis?

Watse kar ry julle?

Watse werk doen jou man?

Watse werk doen jou vrou?

… en dan wat??

Dan plaas ek jou erens in ‘n kategorie bo, of onder my. Dit bepaal hoe ek jou gaan behandel, hoe ek teenoor jou gaan optree, en of ek hoegenaamd gaan meng met jou…

Ek sê hierdie dinge so nimmer as te nooit hardop nie…. net hier diep binnekant my bevestig ek dit vir myself…. hulle is van die anderkant van die spoor…. hulle issie so ryk soos ons nie….en sal ook nooit wees nie want hulle is te verdomp sleg!!!

Geen manier dat hulle op die skoolraad kan dien nie. G’n manier dat hulle op enige komitee sal kan dien nie. Te dom as jy my vra….

Hulle gat ons aftrek na hulle vlak toe as ons meng…

Ons het al by sulke mense gebraai…. Phleg!!!! Hulle drink Castle en hettie DSTV nie… die arme kinders moes die heel middag buite speel in die yard. Paadjies maak, karretjies speel, bruggies bou… innie sand…. Niks Cartoon Network nie… Kan jy dit glo? Waar gat die wereld heen?

Ons MOES hulle (ook maar net oor ons ordentlik opgevoed is) desnoods eendag oornooi vir ‘n braai. What a waste!!

Kan jy nou vir ‘n halfuur lank moet aanhoor… “O.. dis pragtig”, “O dis te mooi” Tsk.. as hulle nie so verdomp hopeloos was nie kon hulle ook al daai goed al gehad het. En die arme kinders… my aarde… kan jy glo hulle weet nie hoe die internet werk nie? Nog minder ‘n XBOX-360!! Na ‘n halfuur, terwyl daar dvd’s, xbox, rekenaars, DSTV en ALS is… is hulle kwansuis verveeld. Red nou ‘n nasie met so ‘n volk. Te maklik grootgeword as jy my vra. G’n wonder die bloedjies sukkel so op skool nie. Aan die ander kant… hulle kan seker nie help dat hulle van die”onderdorp” af is nie.

Anderster mense daai ai!

Hulle karre het almal name… Duifie, en Loeloes, Gedroggie en so fletter hulle voort…

Hulle besoek kermisse en eet hulle dik aan pannekoek.

Hulle gaan Vrydag-aande dans by die kerksaal.

Hulle speel saans kaart en Monopoly.

Hulle trek hulleself snaaks aan en dan lag hulle vir mekaar.

Hulle versorg hulle bure se dogtertjie wat kroep het.

Hulle maak alke aand ‘n ekstra bord kos vir die tannie oorkant die pad wat in ‘n rolstoel is.

Party Sondae middae sit hulle in die tuin en kyk hoe die nuwe ertjierank begin uitloop.

Hulle kyk of die 2 kleintjies in die duif se nes nog oraait is…

Hulle speel vir ure lank met ‘n vuil poedel wat se hare al aanmekaar knoop.

Hulle verf almal saam aan die nuwe pophuis wat Oupa vir sussie gebou het.

Saans sit almal saam om die tafel en eet, en hou huisgodsdiens.

Sondae, na kerk en katkisasie, maak die ma poeding, vir saam met die ete.

Elke keer as iemand verjaar is dit ‘n paartie met koek en kerse en linte en ballonne en rooikoeldrank.

Hulle gaan Saterdae Mall toe en loer en wonder wat Kersfeesvader gaan bring…

Ja nee… ek het gemeng met daai lot…. en soveel kere gewens ek kan vir ewig aan die anderkant van die spoor bly….