Vroumense!!

Anderster spesie daai… Kyk.. ek begeef my nou in ‘n area in wat redelik fataal kan wees. Dit maak nie saak HOE ek dit stel nie…. daar gaan ‘n paar wees wat van die dinge verkeerd gaan opneem. Hulle kan nie help nie… dis in hulle gene…

My pa het altyd vir my gesê “Seun… Mens vertrou NOOIT ‘n ding wat vir 3 dae bloei, en NIE vrek nie .”

Nou dit sorteer die vertrou deel uit, maar die res….

Kyk het nou mos laas week my 20ste huweliks-herdenking oorleef. Daaroor was ek ook in die moeilikheid, alhoewel ek dit WEL onthou het, maar nou ja…. Jy sien.. LOGIKA bestaan nie in ‘n vroumens se daaglikse omgang met die wêreld rondom haar nie. Hulle maak mos staat op intuisie, en voorgevoel en IETSE wat dit dit vir hulle sê…

IETS sê mos vir hulle hulle moet daai paar geel skoene NOU koop, terwyl dit nou op “special” is vir R800.00, afgemerk vanaf R810.00. Dis mos die laaste paar soos daai in Suid Afrika, anders sal sy hulle uit Dubai uit moet kry en weet ek dit dan nie. (Nee.. ek weet dit nie, en logika sê vir my loop “google” geel skoene, dan sal jy sien daar is NOG beteres vir NOG goedkoper. Maar dan sal hulle moet logies dink… gattie werkie… Stap 2, is ‘n broek wat by die skoene pas, Stap 3, ‘n top wat by die broek pas. Stap 4, ‘n paar GOUE skoene wat by die top pas, want dan kan sy dit aantrek by haar ander broeke ook. Slat my dood. Ek het geleer. HOU JOU BEK vlak voor stap 2. Dit werk net beter uit. Sê maar net “Ja dit lyk mooi”, en glimlag vriendelik. Enigiets anders GAAN teen jou gehou word, en ‘n R800.00 paar skoene omsit in kalmeermiddels ter waarde van R1500.00. Dis nettie dit werd nie… Geel skoene is kwaai… Regtig…

Om terug te kom op my oorspronklike storie… vroumense…. Kyk, in die 20 jaar van getroud wees het ek uit die aard van my werk en vriendekring BAIE geleer van die spesie…

Een ding wat ek hulle moet toegee… hulle is STERK.

Kyk ons mans is self nie te swak nie, maar vroumense is op ‘n heel ander manier sterk. Ek glo dat as ons mans moes kinders baar, sou jy NOOIT in jou dag des lewens die probleem gehad het van ‘n bevolkingsontploffing nie. Moet my nie verkeerd verstaan nie… Ons mans is sterk… ons tel bitter swaar goeters op, en ons maak groot bottels chutney en beet oop wat die vroumense notterdêm kan oopkry nie. Ons skiet wilde diere, en haal karre uitmekaar uit en speel rugby!! Maar kinders baar??? Nee magtig ons moet êrens die streep trek! Kyk ek sal van hoë mure af spring, voor ‘n kar in hol as dit moet, maar kinders baar?? Nopes…. Kyk.. dis nie dat ons mans nie kan pyn vat nie. Ons sal in ons poging om ‘n hok vir die voël te bou(omdat logika sê dis goedkoper om die ding te bou) ons self raak saag met ‘n ystersaag dat die bloed loop. Dis seer… dis pyn, maar dis niks… ons is eintlik die hel in omdat die wond die hele verdomde wêreld vol bloei, en ons gholf handicap ‘n helse vet klap gee… maar kraampyn…. nee dankie… Hulle sê die pyn van kraam kan jy as volg omskryf… Vat jou onderlip lekker stewig tussen jou twee duime en voorvingers vas…. en dan trek jy vir hom bo-oor jou kop!!!! Nopes.. nee dankie.. as ek soveel pyn wil hê, dan loop koop ek vir my ‘n Jurie Els cd…

Die ironie is… as jy bystaan met die geboorte, en jy sien jou vrou daar terwyl hulle probeer om haar ingewande met ‘n ding wat soos ‘n braaitang lyk te probeer omdolwe, en as sy jou klaar daar gelê en uitskel het oor iets wat jy 10 jaar terug gesê het… as daai kleintjie in haar arms lê… dan smile en lag sy…. Ek sou NIE!! Ek sou laaankal uitgepass het. En nee… ek is nie ‘n swakkeling nie…maar wragtig ook nie ‘n “stuntman” nie… Kyk.. ek distansieer my GLADNIE van die hele kinders voortbring besigheid af nie… ek het immers OOK darem my deel bygedra, maar kinders baar?? hou verby… En dan sien hulle wragtig agterna kans vir NOG!!….. aan die ander kant…. ek is bereid om WEER my deel by te dra..

Maar ek dink waar vroumense ons baiekeer een voor is, is in emosionele sterkte….

Kyk ek weet dat as by vrou laas week in ‘n ongeluk was… met een been gespalk en stut om die nek, dan sal WRAGTIG nog kans sien om die mense oorkant die pad te gaan troos oor ‘n kind wat siek is, of ‘n ouma wat oorlede is. Moet my nie verkeerd verstaan nie.. Ons mans is ook emosioneel sterk.. (Veral as jy a.g.v. geboortegrond ‘n Stormers ondersteuner moet wees) Ons kan ook troos, en mooi woordjies sê soos “Ai weet jy…” en “Daar’s ‘n doel met alles..” maar ek dink heimlik wonder ons of ons nou die bier in die yskas gesit het, of staan hy nog bo-op die tafel…. Dis nie dat ons nie meegevoel het nie, maar logika sê “shit happens… get over it” Ons bedoel dit nie lelik nie, maar ons kan nie lekker omskryf hoe kak ons oor die hele besigheid voel nie…. Dis vroumense se sterk punt… hulle sal troos, en moed inpraat en ondersteun lank nadat ons reeds ons emosies onderdruk het. Emosies openbaar laat ons mans kwesbaar voel… en ons willie so voel nie… dis ‘n man ding…maak vrede daarmee. Daar IS uitsonderings op die reël. Definitief. Maar ek weet ons mans sal nooit daai stille krag en emosionele uithouvermoë hê wat vroumense het nie. Dit maak hulle VROU…

Die Here het vir ons mans ‘n wese gegee wat :

Huil oor ‘n troeteldier wat seergekry het, en terselfdetyd sal baklei dat die bloed loop vir iets wat sy koester en in glo.

Sal troos en ondersteun, al is haar eie pyn onuithoudbaar.

Kan huil as sy pyn het, huil as sy gelukkig is, sommer net huil uit meegevoel vir ander, huil as iets vir haar mooi is, huil as sy kwaad is, en huil om te wys hoe lief sy het…

Onwrikbaar sal glo in reg en geregtigheid, al is die hele wêreld teen haar.

Vroumense is SO broos en breekbaar maar terselfdetyd SO sterk en onwrikbaar….

Vroumense is so, so ,so weird…. g’n wonder ons mans sukkel so om hulle te verstaan nie….

Nouja.. daar is nog BAIE om te sê oor vroumense… ons kan nie sonder hulle nie… en ons mag hulle ook nie skiet nie…

en AL wat hulle terugverlang en aan die gang hou…. is liefde… mooi woorde, liefde…blomme…liefde… kaartjies…liefde… geskenkies…liefde… vertroosting…liefde….

As ek dalk vir ‘n hele ruk niks post nie… kom besoek my asseblief by Tygerberg Hospitaal, in sale 7,8,9b

….. want dan het my vrou hierdie blog gelees en gesê…”JY WEET AL HIERDIE GOED… HOEKOM DOEN JY DIT NIE ALTYD NIE!!!!” eish….